Marketing

Sociální sítě

Více než polovina online populace v České republice má účet na Facebooku. Celá polovina z nich jej denně kontrolují. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni – a kde to milují. Aktuálně jsou to především sociální sítě. To ale není jen tak. Sociální sítě jsou ohromné. Jak tedy dosáhnout toho, aby vás na Facebooku nebo jinde lidé skutečně viděli? A jak je tam přesvědčit k nákupu? Na trhu jsme od roku 2001, a to hlavě abychom vám pomohli být vidět více a prodávat více – ať už pomocí Facebooku, Twitteru, Google+ nebo LinkedIn.

Připravíme pro vás vše

  • od tvorby strategie s jasnou ziskovostí,
  • přípravy obsahového plánu,
  • grafické podoby profilů,
  • vymýšlení, vytváření a dodání obsahu,
  • řízení reklamních kampaní na sociálních sítích
  • až po komunikaci s vašimi fanoušky či followery.

 

Email marketing

Proč je e-mailový marketing důležitý

Správně vedený emailing vám umožní budovat s návštěvníky vašeho webu dlouhodobý vztah. Poznávejte je, pečujte o ně a snažte se jim nabídnout obsah přesně podle jejich potřeb. Oni vás za to na oplátku odmění loajalitou a opakovanými nákupy.

Kromě dobrých vztahů a kupní síly pro vaše produkty či služby získáte také pravidelnou návštěvnost na váš web a tím pádem zdroj potřebných dat, které využijete při optimalizaci stránek nebo pro další marketingové kanály.

E-mailový marketing je navíc skvěle měřitelný. Díky tomu můžete testovat různé šablony, texty, obrázky, předměty a spoustu dalších věcí. Testování vám pomůže vaše kampaně neustále vylepšovat a vydělávat na nich víc.

Co díky e-mailovému marketingu získáte

Emailový marketing je kanál s nejvyšší návratností investic.

Řekněme, že jste střední e-shop, který bude posílat newslettery dvakrát týdně. Polovinu práce na e-mailovém marketingu outsourcujete do naší agentury.

U některých firem a e-shopů se emailový marketing nevyplatí. Jedná se ovšem o minoritní podíl firem a na takový případ bychom vás předem upozornili.